Thursday, February 08, 2007

repekan

since aku dah terlalu lama xonline, maka byk sgt la updates yg terlepas. Maka dlm post ini aku dedikasikan untuk ucapan2 yg aku xsempat nk ucapkan sepanjang kehilangan aku. Kira belated wishes la kan? Well, better late than never. So sebelum aku merepek lebih panjang, maka here it goes

kepada sesapa yg telah menyambut hari jadi spt uLat, kak Leen n not to forget, my yayang. Hehe. happy belated bday fellas. Semoga dengan pertambahan umur, maka korg pun bertambah matang. Dan semoga terus dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur oleh Allah (err.. utk yayang saya ucapan special dah bg personally aritu kan? Hehe. Nnt ada rezeki kita celebrate sesame ye)

kepada para single yg telah mula bercinta mcm cikgu effy, isrockstar, sekut dan lain2, congrats mates. Akhirnya korg ketemu dgn apa yg dicari. Semoga korg bahagia smp bila2

kepada yg percintaannye kecundang di tgh jln, aku tumpang simpati. Harap tabahkanla hati utk bangun semula. Barang yg lepas usah dikenang, bt if u think she’s worth the fight, then fight for her back. Klu x, open up ur heart n gv a chance to sumbody who’s more deserving. Jgn risau, kwn2 sntiasa ada utk support korg

dan kepada sesape yg masih mencari, jgn putus asa. Terusla mencari smp jumpa. Nk cari soulmate bukan senang. Kdg2 it might just take a few seconds, kdg2 the whole life. Relax, take it slow. For the time being, enjoy the single life! Bukan senang nk ngorat org tanpa sebarang halangan ni. Ehehe

ucapan new year ngn raya aji serta krismas xyah la ye. Hehe
n not to forget, 2 my yayang. I miss u so much..like crazy. Aiyo.. bila nk jmpa ni. Yid rindu la..

No comments: