Wednesday, February 07, 2007

yu huuu!!!!

waahhh!! terasa sgt galak pula bila akhirnye dpt blog ni. huhu. setelah sekian lama. terasa mcm jamal abdillah yg kembali menagih syabu. wakaka. ok, itu xde kaitan ye

so apa khabar anda semua pembaca yg dirindui? aku ini sihat2 sajork. cuma terasa sgt ketinggalan keretapi skang ni. sume latest update psl2 kwn2 aku dah tertinggal. penat sgguh la nk mengejar semula.

as for aku sndiri, xdela perkembangan apa2 sgt selain badan je yg bertambah kembang. skang ni aku di kampung, menghabiskan cuti sebelum dipanggil utk keje yg ntah bila startnye. jadi tugas utama aku skang ialah mkn dan tido je

sian blog ni dah lama xterjenguk kan? majuk dah dia. aku tgk ada gak kwn2 yg dah keluarkan aku dpd link blog derang. harusla kan? xkn derang nk direct readers derang ke blog yg xterupdate. xpe, skang ni aku akn cuba memeriahkan kembali dunia pembloggan (ada ye such word?) dengan repekan aku

sbnanye byk je bnda nk tulis, tapi tetiba blank. excited sgt kut. xpe la. kang2 bila ada cite yg aku teringt aku tulis ye

so good to be back fellas..

No comments: