Wednesday, October 17, 2007

selamat ari raya to all readers. best raya? hehe. well, i'm back dgn update yg xseberapa

my raya was fine. sama la mcm raya2 thn lepas. xde beza. masih rumah yg sama dikunjungi, masih rutin yang sama, masih makanan yg sama dan berjumpa org2 yg sama. cuma bezanya mungkin thn ni aku dah mula beli bj raya sndiri (2 pasang lagi) dan aku mula bg duit raya. hehe. terrer x, xde keje pon bg duit raya kau. harus pas raya ni ai pose balik

gigil tgn aku masa nk isi duit lam sampul tu. xtau la nape yg nervous sgt. nervous sbb duit nk kuar kut. hehe. tapi melihat kegembiraan di wajah2 mereka yg menerima duit raya tu, barula aku phm apa ertinya keseronokan memberi ni

eisy.. tetiba aku terblank. baru la aku sedar, raya aku thn ni xdela sebest mana pon nk diceritakan. hehe. xpela

kpd yg masih mood nk beraya, selamat hari raya..maaf zahir dan batin. kita bersiaran lagi bila aku dah ada idea nnt ye

ni kes mkn lemang byk sgtla kut. trus beku otak. huhu

No comments: