Tuesday, March 04, 2008

haluuu.... salam siaran semua. lama suda aku menghilang kan. hehe. ada yg merindu kah? marilah aku ubati kerinduan korg itew ye.

i'll juz make this short n sweet as my coallegue kejap lg mau masuk keje. aku mls sket kang derang bibodi lak nk tau apa aku tulis kan.

im ok rite now. keje ok. nnt la aku cite psl keje k. cuma yg aku bengang tu boleh blog aku ni di block access nye oleh server kat sini. yg peliknye blogger xblock lak. so kaedah nye aku hanya boleh tulis tapi xleh baca blog sndiri. boley gitu? so much of writing for my own pleasure kan? haha. skang terpaksa la aku write for korg nye pleasure lak. hehe

bt anyways, everything is running smoothly now. alhamdulillah. nntla kite cite pjg k

ok. gtg. makcik2 ni dah masuk dah. nantikan comeback ai ke persada pemblogan. hahaha


***oh yeah. sape2 yg tggl msg kat cbox tu, sori la ye. ai xleh nk baca pon. klu korg nk chat sesama sndiri tu boleh la. hehe

No comments: