Monday, August 28, 2006

mari merepek

mari kite merepek2 lg. saya ada byk topik nk ckp. tp xtau nk ckp kat sape. meh saya citer kat blog ni ye

*********************************************************************
1. skang ni saya berada btul2 blakang bilik tv. actually blk komputer ni sebelah je ngn bilik tv. so skang saya menaip membelakangan bilik ni la. masalahnye pompuans (byk pompuan) dgn kecohnye tgk tgk persandingn siti dan juga intrview bersama bekas tunang mawi (alternate channel). udahle kecoh, psg tv kuat2 lak tuh. bengang sgguh. dah la saya xnk trlibat pon ngn kedua2 event tu sbb saya rasa sgguh menyampah. skang saya tpaksa mdgr lak. dan yg lbh tension, derang siap bukak tgkap dan selak langsir bilik tv lg. so skang ni seolah2 derang leh tgk apa yg saya tulis di samping saya mdgr apa yg derang merepek kat tv ni

2. eh, tetiba saya dgr lg dealova yg sy tujukn pd cheryl samad. nk jiwang kejap la. ehehehe

3.alamak. lagu sudah abis ke? jom kita smbung. arini spatutnye sy tlg amikkan jubah konvo utk kwn sy, J. tapi sbb sy malas beratur pjg2, sy igt nk amik esok je. rupanya sib baik la sy xg beratur td. sbbnye cuma jubah je yg leh amik arini. sticker knderaan and invitation card xsiap lg, so derang kene collect lain. merasa la kene sumpah ngn para bakal graduan. ye la, ada ant derang ni dtg jauh2, keje lak tu. bkn sng nk dpt cuti. xkan nk dtg 2,3 kali collect jubah and everything. sib baik J suh sy amikkn, and sib baik saya xamik arini

4. masih psl jubah konvo. td tetiba sy trsrmpak ngn psgn A dan I yg dtg dr n9 semata2 nk amik jubah. nk dijdkan citer sy terlalu kt tmpt amik jubah tu. derang pon tanya, "nk amik jubah ke?" terbocor la citer yg saya xbis study lg. ahaha. lantak la. tapi sib baik saya xtrbocor yg saya collect jubah utk J. sbbnye? A pnah hgt digosipkn J, and J pon suke gile kat A. A je jual mhl. masa tu xcouple pon lg ngn I ni. and smp skang J masih suke kat A. agknye klu terbocor msti kelat muka A ngn I kan masa tu? merasa la acara menjeles spjg ke n9

5. saya ni rasa cam nk lari je time konvo ni sbb xnk jmpe kwn2 lama saya. tp xtau nk lari g mana. nnt la saya pikir

6. saya lapar la. sape nk blanje saya mkn ni?

No comments: