Friday, July 04, 2008

friday post

Selamat hari jumaat semua. Dan selamat berpuasa rejab pada sape2 yg berpuasa. Aku mmg xla kan. Eheh. Nk puasa ganti pon liat. Nasib la puasa ramadhan tu aku buat juga. Hiqs!

Well, pagi ni utk pertama kalinye sejak aku keje, aku dtg lambat. Huhu. Bukanla aku nk cite betapa berdedikasinye aku selama ni smp lambat 6 minit log in pon mau jadi hal. Tapi inila bulan yg paling kritikal utk aku sbb bln ni adalah bulan utk aku punye APPRAISAL! Jadi rekod harusla bersih dari segala noda dan dosa kan. Hiqs!

insyaAllah, klu xde aral melintang, next month aku akn menjadi permanent staff kat company ni. Xde contract2 lg. which means im fully entitled to the company’s benefit. And more pay (itu yg penting tuh). So, selamat tinggal Kelly services yg hampeh dan telah memasukkan gajiku lebih lewat dari biasa bulan ni. Hiqs. Dah la xseberapa noq, lambat plak tu. Nasibla ai xmengemis lg. hehe

bt all in all, aku sgt bersyukur ngn rezeki yg melimpah ruah ini. Kesusahan yg aku went through dulu yg keeps my feet on the ground despite kesenangan yg aku ada sekarang. Aku sgt2 bersyukur dengan apa yg aku ada dan dgn pengalaman yg aku penah lalui. Syukur, Alhamdulillah


rasanya patut juge aku puasa rejab ni kan? ehehe

1 comment: