Tuesday, September 09, 2008

100th post

finally, after more than 2 years blogging, i reached my 100th post. hehe. lama juga tu ye. xpe, pelan2 kayuh kata org. well, let me juz take this opportunity to thank all my readers yg sudi mbaca dan berkongsi kisah dgn aku. pada yg meninggalkan jejak atau yg menjadi silent readers je, ur visit to my blog really means a lot to me. so keep on reading, folks. insyaAllah, selagi ada idea, i will keep u entertained with my writings. eheh. entertaining sgtkah blog aku nih?

tp maafkanla kehilangan aku utk beberapa ari ni. my grandma passed away pada 2 sept / 2 ramadhan baru ni, so i guess i shud take a break for a while frm blogging demi menghormati pemergiannya. sedangkan keje pon dpt compassionate leave kan. eheh. lgpon aku rasa cam xbest pule mau menulis yg bukan2 di kala pemergiannya masih baru lagi

i admit, aku masih lagi bersedih. cuma aku masih belum menangis lagi, maybe sbb terlalu sedih kut. smp xde air mata yg keluar. tapi aku dah redhakan kepergiannya. aku lepaskan dia pergi menghadap penciptanya dan aku lega sbb aku dah laksanakan tanggungjawab terakhir aku sbg cucunya.

aku xdela rapat sgt dgn arwah, despite being her first grandchild. tp apa2 pun dia tetap nenek aku. dan kehilangannya tetap bagi kesan pada aku.

aku xsangka, post ke 100 aku ni, aku harus bercerita tentang pemergian nenek aku

al fatihah

3 comments:

Anonymous said...

My condolence to you and your family payid. semoga arwah dicucuri rahmatNya. Amin...

shoeque said...

takziah utk payid sekeluarga diatas pemergian nenek tercinta.
al-fatihah.

Cik ReeN said...

takziah buat payid .... al-fatihah ~