Tuesday, August 11, 2009

selamat hari selasa

6 comments:

Anonymous said...

huhuhu besar giler, ni mesti gmbr semut kan..

semuthitam said...

apsal korang ni kan, asal nak ngutuk je pakai anonymous, asal nak ngata je tak letak nama. lagipun kalau ye gambar aku tu, kenapa lak korang nak susah hati? kan dah tak pasal-pasal aku emo. tau la korang sayangkan bontot cumilku yang tak layak bertaik sebesar itu, tapi sila la beri nama dan nombor kad pengenalan semasa mengomen, boleh nanti aku hantarkan bunga sebagai tanda penghargaan...

payid said...

hahahahahahahahahahahahahahahahahah

*seriously, aku kehilangan kata2. aku cuma mampu ketawa besar

Anonymous said...

hhahahahahahaha, jgn marah2. nanti cpt tua.

vanila said...

Semut, i thot it wuz u too..Takat kutuk cerca u, i xtakutla guna nama sndiri..huhu..

L said...

~~agak2nya org yg wat benda tu sedar tak tu dia...~~