Thursday, December 24, 2009

dedikasi

aku mls nk bg alasan lama xupdate blog sbb bz. korg mungkin muak dgr alasan tu walau itu hakikat sebenar. so, xyah la bg alasan. since aku pon xde kesempatan masa sgt skang ni tapi mcm byk je benda aku nk ckp, i'm juz gonna make this short and sweet

utk semua yg menyambut krismas esok, may u hv a merry christmas celebration. esp utk KB merangkap sidekick yg bakal menyambut di perantauan. tabah la dude. at least kau sambut kat kl dan family kau kat kuching. kalau kau kena sambut kat trinidad and tobago, how? and hope u like christmas card canggih company aku tu. kau sorg je yg dpt tau. sila berlagak dgn semua org skang

and utk nad who will turn 27 tomorrow, happy birthday. hope u have a great birthday celebration. i wish u have a good and happy life ahead. may u grow more mature and wiser as u turn a year older

dan utk kwn baik aku, amy yg akan menjadi isteri org hujung minggu ini, aku tau mmg dia xkan baca blog ni tapi aku nk tulis juga. selamat pengantin baru. aku tumpang bahagia utk kau. moga kau dan danny bahagia sampai ke anak cucu. beranak cepat2, aku xsabar nk dpt adik baru

dan kepada anda semua di luar sana, selamat bercuti di hari jumaat esok. selamat berpoya2 selama 3 hari

dan selamatla menunggu next update yg entah bila lagi. hahaha

4 comments:

Fanta Giro said...

Payid!!!

Thanks so much for the greeting card. Mmg canggih!!!
Thanks jugak sebab mengingati yang I ni celebrate Krismas dan bukan Raya :P

Nak jemput datang rumah takde open house la pulak. Anyway, bila nak lepak sama dgn sidekick2 ni? Rindu la sama Payid!

soren said...

hi there, sudah tukar address not savagebeauty.blogspot.com/ anymore rather http://notthereader2.blogspot.com/

happy hols!

payid said...

fanta

glad dat u like it. hope ur christmas celebrtion ws a blast

the reader
tks for the notification
and i really appreciate the link. it's an honour

lgo said...
This comment has been removed by the author.