Friday, August 06, 2010

siaran ulangan

aku mulanya malas nk buat post ni, sbb thn lepas pun dah buat post yg sama gak. nnt org fikir, payid ni dh xde idea ke nk menulis? balik2 post camni. klu korg bosan nk baca, kau igt aku xbosan nk tulis (eh, tetiba emo plak)

jadi aku fikir, sudahla lebih 2 tahun aku kenal dia. tapi tak sekalipun aku bg bday present kat dia. klu kekaseh hati tu, xde occassion pun mcm cari alasan mau bg hadiah kan. ni setakat kwn baik, xkendu lak tu. nk bg bday present pun mls. jadi aku fikir tahun ni mungkin aku nk bg dia sesuatu yg special bg membalas kegagalan aku memberi bday present thn lepas. kalau special tu, harusla sesuatu yg aku usahakan dr bakat dan titik peluh aku sndiri, kan?

jadi aku berkira2 nk buat minnies comel2 yg dipanggil makhluk gorgon, tapi aku tak pandai menjahit mcm masao. butang seluar aku tertanggal pun, kwn aku yg jahitkan

aku nk bg dia kasut yg aku design dan lukis sndiri, tapi aku xpandai lukis mcm ee azhar. xkan nk bg kasut putih kosong, kang org igt dia keje misi plak

aku nk ambil gamba dia dgn shot yg menarik, tapi aku xterrer fotografi mcm rozek ruzaini. lagipun klu mcm dia tu, tgk dr sudut mana pun xmenarik

aku nk buat solo performance utk dia, aku xdela pandai main gitar sgt mcm nadya. nk pegang D major pun dah lupa, belum suh main satu lagu lagi

aku nk buat cupcake utk dia, aku xpandai mcm Qish. lagipun mau meletup dapur umah aku. nk masak nasi sndiri mkn pun mls, ada hati nk buat cupcake

jadi oleh sebab kebolehan aku hanya terhad kepada mencarut dalam dwi bahasa, mkn durian lebih dr 3 biji dan bercakap perkara2 mengarut yg aku rasa xkan menyumbang sebagai hadiah hari jadi dia, jadi aku tulis blog je la

selamat hari jadi, dude. aku mls nk mention umur kau. bape kali mention pun kau tetap tua dr aku juga. thank u for the friendship we shared all these while. may u lead a happy and gd life ahead. take care

3 comments:

[-AnR-] said...

cop cop.....

macam tau jerk besday sapa..ahaks....

tapi tak sangka...kebanyakan kawan yang aku kenal (baru atau kurang baru) sama tarikh ngan aku even bulan lain2...

dan salah sorang ialah insan yang ko tujukan ni....(aku rasa betul kot dia orangnya...takmo mention nama..ahaks)

Selamat Ari Dilahirkan jugak kepada itu Dude...ahaks

anata said...

wei gile kejam entri ko hehe
cian org tu ko ckp dia xkendu haha

semuthitam said...

thanks dude, walaupun kejam - tetap terharu jugak. ye la, mana ada kawan yang sanggup half-day untuk keluar lunch dengan aku. mana ada kawan lain yang berhabis kredit talipon aku malam2.

aku baru ni dapat online. nanti bila2 aku cuci mata kat ofis kau lagi, aku tuntut la hadiah yang kau janji2kan tu.

aku tau kau tu dah la takde bakat, kejam pulak tu. tapi kau baik hati. ha, cepat la! hadiah mana?