Monday, July 06, 2009

payid tak suka hari isnin

my nature of work memerlukan aku utk menggunakan beberapa sistem at once. dan sistem2 ini semua memerlukan aku utk tuka password almost once a mth due to safety reasons. ok, kamu xperlu tau benda2 teknikal ini semua kerana ia tidak menarik dan aku malas mau cerita pjg

normally setiap kali tuka password, aku akan gunakan perkataan pertama yg terlintas kat kepala aku time tu. mind u yg kami xleh guna password yg pernah digunakan sebelumnya. so password aku selalunye mmg agk aneh, mungkin sbb aku selalu memikirkan benda2 yg aneh kut. tp bukan aku sorg rasanya. org lain pon sama

dan tadi seorg kakak yg xdpt masuk one of the syst due to whatever prob yg aku mls mau amik tau pon mintak mau pinjam id dan password aku. aku pon bagi je la tanpa byk cite

tp aku agk heran, nape kakak tu gelak mcm mau pecah perut

owh, mungkin sbb password aku ialah "ROJAKSOTONG" kut

tetiba aku mula terasa password aku tu xcool. dan memalukan. mungkin aku perlu tukar password

mungkin, setelah aku dapat mkn sepinggan rojak sotong

6 comments:

Jebonx said...

x perlu lah nak malu pasal password yg sememangnya kepunyaan kamu. Nak taruk nama awek, takkan nak tukar awek tiap2 bulan kot.. walaupun si payid tu mmg casanova.
Cuba bayangkan muka awek itu bila kau ckp "Well.. times up! I have to change password. Good Bye!"
hehehe

payid said...

well said jebonx

dian said...

mak nak sajes paswod ala kamustra

bole tak nok?

Anonymous said...

ala kamustra? next time ade kakak mau pinjam, mampos berpeluh mau sebut.haha

Jebonx said...

x payah sebut, eja saja. Kot2 la kakak2 tu x reti nak eja perkataan2 tu kang x pasal2 kena lock account kan? siapa yg susah nanti, kamu jugeee..

harus standby camera nak record priceless moments bila kakak tu finally realize perkataan apa yg diejakan.

semuthitam said...

tapi dude... ni dah hari selasa, seminggu sesudah. hapdet wei!