Wednesday, September 13, 2006

hi there

selamat ketemu semua. sudah sekian lama tidak menghapdet nih. tidakle ada apa2 cerita ceriti yg best pon. cumanya aku telah berchoti selama seminggu di kampung yg permai (permai ke?).

napela entry kali ni sgguh sengal kedengarannye? mungkin mood berchoti masih ada. adakah saya sgt sengal ketika berchoti?ntahla

sungguh best ketika bercuti ini. ramai yg memuji aku telah sedikit kurus. ehehe. bukanla aku insecure sgt pon dgn badan yg gedebab ini. cuma bila ada yg memuji tu terasa self esteem tu terangkat sket. ehehe

namun pakcikku menegur rambutku yg sudah memanjang ini. rambut ni panjang saja, tapi xterurus pon. katanya nmpak mcm budak jahat, mcm minah rempit. ahaha. boley gitu? so i decided nnt la nk potong. plan dah ada. tp syg lak. nnt potong rambut dah xsmart lak. eleley perasan btul aku ni. mcm la smart sgt pon kan?

namun hasrat mencantas rambut itu terbantut jua kerna aku sudah 3 ari kedemaman. sgtla tersiksa. time2 camni teringt lak masa dmm2 kat matrik dulu. ada org jaga, buatkan milo, suapkan roti, suap ubat. alahai.. indahnye kenangan itu. ehehe, terflashback sekejap.

neway smlm aku dah ke klinik. setelah membuat muka kesian ngn MA tuh, dia pon bagi la 5 jenis ubat. hamek ko. aku dpt ubat dmm, vit C, ubat selsema yg sgt kuat, ubat batuk yg mengantuk dan ubat kumur utk kurangkan sakit tekak. paling best mkn vit C dia, sdp. ubat kumur pon best. ada rasa cam listerine sket. tapi pas mkn ubat mmg tido xsedar mende. rumet kejut tanya nk mkn apa pon xsedar. dahsyat x? klu ada kebakaran ke mampos aku dah rentung lam bilik tuh. mana larat rumet aku nk angkat aku lak. aku kan gedebab orgnye. ehehe

oh yes. latest update. i'm officially single again. ehehe. it's a lot easier than i thought, breaking up i mean. so payid now is up for grabs again. eheh

No comments: