Saturday, September 26, 2009

jawapan kuiz penonton di rumah

first and foremost, maafin daku yg menyempat nk bg result kuiz lebih awal, sekaligus mengupdate blog. ok, alasan ini mungkin sgt lame, tapi itulah yg sebenarnye. disebabkn kesibukan kerja (yg menyebabkan aku terpaksa pulang ke kota pada raya ketiga dan terus bekerja di raya keempat serta di hari sabtu yg permai ini) maka aku mmg xsempat nk update pon. yeah, i hate my job, but im still doing it. ok, i need to stop bitching abt work now. semua org masih mood beraya kan? eheh

ok, let's get to business. setelah kuiz penonton di rumah dilancarkan lebih kurang 2 minggu lepas, maka dgn ini aku secara rasminye mengumumkan bahawa penyertaan utk kuiz telah ditutup. dah xde org nk teka br nk tutup kan payid ni? haha

dan dgn ini, secara rasminye aku mengumumkan bahawa warna baju raya aku tahun ini adalah gold, hitam dan coklat. perghhh.... sakan payid beraya dgn 3 pasang baju ni. haha

ok, mari kita lihat siapa yg kena

*************************************************************************************

Jedi said...
macha,aku rasa baju raya ko kaler kunin, sbb sesuai dgn..
(i)corporate ko dan
(ii tema digi yg mengikutttt je tuh (**as refered to ur yesterday incident)..
p/s: ade hadiah ke kalo tekaan betul?

Anonymous said...
i think color blue..

Jebonx said...
Pink!!!!
oh yeah! oh yeah! Bak mai hadiah itu.

[-AnR-] said...
aku rasaaaa....

kaler pelangi....yeaaaahhhh..ehehehehe

bilerlaaaa aku dapat teman mak aku bersopin begitu..eheheheheheehe

sejuk perut ibu kamu mengandung kamu payidd


Fanta Giro said...
Aku tau.. payid tak beli baju raya pun... dia pakai baju tahun lepas..

vanila said...
i vote for silver.
coz silver is the color of the year.(mentang2 baju sendiri silver)
betul tak?

semuthitam said...
yid, nanti malam kita bincang jawapan eh, esok aku jawab kat sini...

Fanta Giro said...
Aku nak teka lagi sampai dapat. Aku rasa kaler hijau.

Sampul hijau aku dapat tak kali ni? Ingat Fanta-Claus ada hadiah jugak nanti bagi kat Payid... :P
Tapi aku nak sampul hijau berisi apa yg patut la. Ugut siap.. haha..

jamie said...
i know...it's purple!!:)

selamat hari raya dear..it has been a long time huh?hope u r doin good..btw, semperna raya ni, i maafkn sume salah & silap u..hehehe..i xnk mintak maap sbb i know i tak penah bt salah..& sbb i cute..(motif la kan??ade aku peduli??)hahahaha...:P

nnt jgn lupa dtg umah for ray & for the wedding..& don't forget the mini gath yg di rancang..:D

*************************************************************************************

cheh. nampak gayanya semua tekaan pon tidak tepat. maka tiada siapa pon yg berjaya memenangi hadiah lumayan yg telah ditawarkan

xpela, cuba lagi di tahun hadapan. haha

salam aidilfitri. maaf zahir dan batin

No comments: