Wednesday, February 04, 2009

mimpi yang sempurna

Mungkinkah bila kubertanya
Pada bintang-bintang
Dan bila ku mulai merasa
Bahasa kesunyian

Sadarkan aku yang berjalan
Dalam kehampaan
Terdiam, terpana terbata
Semua dalam keraguan

Aku dan semua
Yang terluka karena kita

Aku kan menghilang dalam pekat malam
Lepas kumelayang
Biarlah kubertanya pada bintang2
Tentang arti kita
Dalam mimpi yang sempurna

Aku dan semua
Yang terluka karena kita
Dalam mimpi yang sempurna..

14 comments:

akusemut.hitam said...

ni lagu kesukaan aku. kau letak kat sini, aku pun rasa nak nyanyi sama, nak sedih sama...

payid said...

nk nyanyi sama, xde hal
nk sedih sama, xpela. biar aku sedih sorg2 je

akusemut.hitam said...

takpe la, kau sedih hal kau kat sana, aku sedih hal aku kat sini. kita sedih la sama-sama. buat benda berjemaah, besar ganjarannya. tak gitu? kuat la kawan, ayuh!

payid said...

betul2. 27 kali ganda tuh, eheh

jamie said...

i pun tgh sedih ni..nk join jemaah boleh??=(

payid said...

dah lambat. masbuq je la. ehehe

jamie said...

takpe la..=(

payid said...

jgnla sedih. dah org suh masbuq tu. dpt juge pahala jemaahnye walau tertinggal keretapi

akusemut.hitam said...

ha nanti jangan lupa cover balik rangkap yang ketinggalan tu. tak sah pulak jemaahnya nanti...

KooKoo said...

saya ada unplugged version. sungguh merdu didengar dlm kereta masa hujan renyai-renyai.

payid said...

bgtau tu mau offer kah? atau sekadar mau eksyen ngn saya? ehehe

KooKoo said...

oh mau eksi shj, harap maklum. tapi betul ya, mmg merdu sesangat didengar semasa dlm kereta dan hujan renyai -renyai.

payid said...

owh camni la sikap kan. saje je mau bg saya jeles. huhu

akusemut.hitam said...

payid, on blutut - aku hantar dari budak hitam ni. nak tak?