Monday, February 23, 2009

kwn aku sengal

aku sedang berborak2 ngn kwn aku smlm di telefon. katanya mau meneman aku pulang ke kl dr kampung agar aku xkeboringan. aku sgt kaya skang dan mampu berborak berjam2 lamanya. terima kasih kpd celcom ats birthday bonus anda. eheh

masa tgh borak tu, tetiba ada text yg masuk. fon cikai aku xmemungkinkan aku berborak di telefon dan membaca text pada masa yg sama. jadi pd kwn aku, aku ckp nnt aku call balik sbb ada text yg masuk

rupanya text dr seorg gadis comel yg sedang menunggu feri utk pulang dr pangkor. sbg seorg yg bertanggungjwb, aku xmau membiar gadis secomel itu kesunyian. maka harusla aku menelefon dia pula. kepada kwn aku td, aku nyatakan hal yg sebenarnya, yg aku perlu meneman gadis comel itu pula. buat pe mau sorok2 kan, nnt kantoi pyh lak. eheh

sedang aku berborak2 sakan dgn gadis itu, tetiba ada bunyi text masuk lg. kali ni MMS pulak. aku mula resah. sape lak yg anta MMS waktu2 camni. maka dgn sopannya, aku minta izin gadis tu utk berenti jap sbb aku mau check MMS itu. mungkin sesuatu yg sgt penting

aku tgk nama sendernya. nama kwn aku td. aku mula resah, menunggu MMS tu download dah satu hal. maka aku pon tggu la MMS tu di download



tunggu




tunggu



tunggu





akhirnya yg appear gamba ni




aku mula carut dlm hati. aku terpaksa berenti berbual dgn gadis itu semata2 untuk gambar bontot lembu dia! maka aku text kwn aku tuh

"bongok kau nih.kau buat aku berenti bbual dgn gadis comel 2 semata2 nk tgk bontot lembu kau. kau mmg dengki!"

dan aku tau kwn aku sedang ketawa terbahak2 di sana. aku call semula gadis comel itu, dan aku explain padanya

"sorry. kwn i mmg bangang. dia MMS i gamba bontot lembu dia. i dh ckp ngn dia "kau buat aku berenti bbual dgn gadis comel 2 semata2 nk tgk bontot lembu kau. "

line pulak agk xclear masa tu. terputus2. maka aku xbape sure, masa aku sebut perkataan "gadis comel" itu dia terkesima dan nafasnya terhenti seketika, atau mmg line yg terputus sekejap time tuh. tp aku tau aku buat dia ketawa

dan line mmg sgt teruk masa MMS kedua masuk. aku rasa mcm boleh agk apa kandungannya. dan memandangkan line mmg sgt teruk time tu, aku ada alasan utk menamatkan perbualan dgn gadis itu.

dan bila aku check MMS kedua, aku xla terkejut sgt bila dpt gamba ni plak






kwn aku mmg xde keje

7 comments:

semuthitam said...

siapa la kawan mu yang sengal itu kan? memang keji!

err, kau rasa kalau dian dapat mms ni, dia sexcited tak?

Anonymous said...

hey there switalker,had ur insulin shot 4 2day? *wink!

payid said...

semut
tahla. cuba kau tanya dian sndiri

vanilla
ehehe. nice one
*wink!

Anonymous said...

woit. kalau mak jadik uols kan. mak terus putus kawan

keji sangat

Jedi said...

cekci back, hip swayin... juicy tenderloin
*beef up payid, beef up!

Anonymous said...

sungguh tak bernafsu aku melihat gambar itu, haha.

bukansiapasiapa said...

aku tau sapa yg sengal tu.kejis betul.